5 zasad które powinieneś poznać zanim utworzysz stronę dla biura nieruchomości

Na pierwszy rzut oka wszystkie wyglądają podobnie: tony zdjęć z nieruchomościami, wygodna wyszukiwarka i mapki. Dzisiejsze strony dla biur nieruchomości są responsywne i atrakcyjne wizualnie. Jednak niektóre z nich zamieniają odwiedzających w prawdziwych klientów z większą skutecznością. Co tak naprawdę decyduje o sukcesie strony internetowej dla biura nieruchomości?

Przeprowadziłam wywiad z trzema fanami WordPressa z różnych stron świata,  który stworzyli wielojęzyczne strony dla biur nieruchomości i odnieśli sukces.

Czytaj dalej 5 zasad które powinieneś poznać zanim utworzysz stronę dla biura nieruchomości

Spotkanie z WooMattic kilka tygodniu po przejęciu WooThemes przez Automattic

WooMattic WordPress TV
Niedawno na kanale wordpress.tv pojawiło się nagranie ze spotkania przedstawicieli WooMattic.

WooMattic to potoczne określenie firmy Automattic w kontekście ich ostatniego nabytku: przejęcia firmy WooThemes, producenta wtyczki WooCommerce, która umożliwia stawianie sklepów na WordPressie. Przedstawiciele obu firm opowiadali o procesie przejęcia i planach na przyszłość.

Oto streszczenie spotkania, po polsku.

Czytaj dalej Spotkanie z WooMattic kilka tygodniu po przejęciu WooThemes przez Automattic

Font Awesome – co to jest i jak używać w WordPressie

Font Awesome WordPress

Font Awesome – to jedna z najpopularniejszych bibliotek icon fonts, czyli szczególnego rodzaju fontów, które zamiast tradycyjnych liter zawierają symbole. Ot choćby ołówka lub aparatu fotograficznego.

Czytaj dalej Font Awesome – co to jest i jak używać w WordPressie

Dziś robię to inaczej – 3 rzeczy które upraszczają pracę z WordPressem

wordpress-szybciej „Ależ ja byłam durna!” tak właśnie mówię do siebie za każdym razem, gdy odkryję coś, co znacząco upraszcza mi pracę, wydawało się być na wyciągnięcie ręki od zawsze, a mimo wszystko po to nie sięgałam. Głównie z przyzwyczajenia. Bo to co znane i okiełzane zawsze jakieś takie przyjemniejsze. No więc po co poznawać nowe?

Czasami jednak warto zostawić swoją strefę komfortu i zrobić coś inaczej. Dzisiaj podsumowanie 3 rzeczy, które teraz robię w WordPressie inaczej niż kiedyś. I które dają mi więcej wolnego czasu na kawę.

Czytaj dalej Dziś robię to inaczej – 3 rzeczy które upraszczają pracę z WordPressem

Szkolenie z WordPressa przeprowadziliśmy i też się sporo nauczyliśmy. 7 lekcji dla trenera

wordpress szkolenie Noc przed. Krakowska Knajpa Domówka. Jest głośno, bo właśnie zaczęła się część networkingowa po letnim krakowskim WordUpie. Pasjonaci WordPressa w otoczeniu kufli z piwem prowadzą dyskusje wokół tematów branżowych i nie tylko.

Tylko ja pomiędzy fruwającymi kartkami A4, których nie zdążyłam ponumerować, trochę nie pasuję do tej scenerii.

Czytaj dalej Szkolenie z WordPressa przeprowadziliśmy i też się sporo nauczyliśmy. 7 lekcji dla trenera

Gdy Maszyna Czasu ratuje honor specjaliście od WordPressa. Case study.

wayback machine „Nie ma problemu. Zrobię Ci to w pięć minut”. Albo: „Bez paniki. Damy radę. To jakieś 10 minut roboty”. Dziesiątki razy obiecuję sobie, że nigdy więcej czegoś takiego nie powiem do klienta. A potem znów to robię. Zwykle wtedy, gdy problem dotyczy bloga na WordPressie, na którym wszystko działało i działać przestało po jednym niefortunnym manewrze właściciela.

Czytaj dalej Gdy Maszyna Czasu ratuje honor specjaliście od WordPressa. Case study.

Zrobić to inaczej. O łamaniu schematów na WordCamp Bratislava

WordCamp Bratislava
WordCamp Bratislava

Wychodzenie poza schemat zwykle wiąże się z ryzykiem. Normalne równa się bezpieczne. Gdy chcemy zrobić coś inaczej niż wszyscy, istnieje obawa, czy pomysł chwyci i oby nie odwróci się przeciwko nam.
Czytaj dalej Zrobić to inaczej. O łamaniu schematów na WordCamp Bratislava

WordUp uczy, inspiruje i… wyciąga z depresji

WordUp Wrocław maj 2014Spośród 70 fotek z piątkowego WordUpa na ikonę wpisu wybieram egositycznie taką, na której jestem na pierwszym planie. Bo się na niej śmieję. A ostatnio śmieję się mniej. Jeśli chodzi o sprawy zawodowe, wpadłam coś w rodzaju czarnej dziury. To nie tak, że straciłam zapał do WordPressa. Ale, co widać, na blogu piszę rzadziej, nowych zleceń też nie przyjmuję i nawet jeszcze nie przetestowałam możliwości WP 3.9.
Czytaj dalej WordUp uczy, inspiruje i… wyciąga z depresji

WordUp Warszawa – wywiad z organizatorem, emocje prelegenta i wrażenia uczestnika

wordup warszawa kwiecień 2014„No było kilka fuck-up’ów.” podsumowuje warszawski WorUp Kasia Świderska, organizatorka, ale szybko puentuje, że drugie spotkanie WordPressowców w stolicy uważa za sukces. Siedzimy w kawiarni „Coffee Heaven” na wrocławskim dworcu. Jest niedziela wieczór, dzień po evencie. Emocje są świeże, czuć je niemal w powietrzu, bo Kasia dopiero co wysiadła z busa na trasie Warszawa-Wrocław.

Czytaj dalej WordUp Warszawa – wywiad z organizatorem, emocje prelegenta i wrażenia uczestnika

Co to jest WordUp? Przeczytaj i przyjedź na najbliższy.

Co to jest WordUP W piątek jadę na WordUp do Warszawy. „A właściwie co to jest WordUp?” pytają niemal wszyscy zaciekawieni, w imię czego biorę cały dzień wolnego i zamierzam spędzić pół dnia w podróży. Odpowiadam krótko: jeśli masz cokolwiek wspólnego z WordPressem, WordUp to coś dla Ciebie.

Czytaj dalej Co to jest WordUp? Przeczytaj i przyjedź na najbliższy.